Zielone Szkoły to również nasza specjalność!

Szkoła Podstawowa z Pszenna, z Malvą w Trójmieście! Co robiliśmy na tej wycieczce?

Gdynia,a w niej… urokliwy i bogaty w niepowtarzalną historię statek Dar Pomorza i przy okazji zrobiliśmy krótki spacer Aleją Statków Pasażerskich⚓🛳️🌊, gdyńskie Akwarium Morskie🐠🦐🦀🐋. Wybraliśmy się także na punkt widokowy 🔭🔭 Kamienna Góra, skąd pięknie widać Gdynię. Kolejnym punktem było sopockie Molo!

Dzień kolejny przeznaczyliśmy na odpoczynek po długiej podróży i…. wybraliśmy się na przepiękny Hel ⚓, a tam do Fokarium, gdzie obserwowaliśmy zabawy i karmienie fok 🐠🐟. Poszliśmy również na dłuższy spacer 🚶‍♂️🚶‍♀️i mieliśmy czas na plażowanie. Pogoda nam dopisała! 🏖️🌞, także było idealnie! Ostatnim punktem wycieczki była Latarnia Morska 💈w Rozewiu.

Nie mogliśmy ominąć historycznych miejsc, więc zwiedziliśmy kolejneg dnia najważniejsze zabytki Głównego Miasta Gdańska i Westerplatte z przezabawnym przewodnikiem Panem Jackiem, który starał się przybliżyć nam wiele ciekawych opowiastek, dotyczących m.in.:Katowni, Złotej Bramy, Domu Uphagena, Ratusza, Fontanny Neptuna, Dworu Artusa, Żurawia, Bazyliki Mariackiej, Zbrojowni i wiele wiele innych zakątków Gdańska…🏗️ odwiedziliśmy Europejskie Centrum Solidarności, gdzie przewodnik Pani Agnieszka opowiedziała nam w pigułce o historiach Solidarności.

Kończąc super-przygodę z nasza super-grupa pożegnaliśmy się z Bałtykiem i przenieśliśmy się do Malborka, by zobaczyć piękny, monumentalny Zamek Krzyżacki…