Dzień Nauczyciela w Piernikowym Mieście z Malvą!

Tak świętowaliśmy Dzień Nauczyciela w Piernikowym Mieście- Toruniu- z Nauczycielami ze Szkoły Podstawowej nr 1 w Świdnicy… na start zafundowaliśmy sobie gorące kąpiele w Termach uniejowskich 💦🏊‍♂️👙, a także zwiedziliśmy urokliwy Ciechocinek. 🤩

Dzień drugi przeznaczyliśmy na zwiedzanie przepięknego Torunia🏘️ z przewodnik- Panią Agnieszką 👱‍♀️, która przybliżyła nam piękno i skrywane tajemnice Starego Miasta🏤. Po południu udaliśmy się na zwiedzanie Staromiejskiego Browaru 🍻 i degustację kilku rodzajów piw 🍻- świetny klimat w podziemiach Browaru dał się wszystkim we znaki- więc atmosfera była przednia! 🤩😄. Zwieńczeniem tego dnia był wieczór spędzony na Festiwalu Iluminacji Świetlnych “Bella Skyway Festival” 🎆🎇, a po powrocie mogliśmy się odprężyć w hotelowym basenie i jacuzzi 💦🏊‍♂️👙.

Dzień ostatni rozpoczęliśmy zwiedzaniem Muzeum Początków Państwa Polskiego🇵🇱, a następnie ruszyliśmy do Gniezna. Zwiedziliśmy także Muzeum Archeologiczne w Biskupinie🔎⚒️. Końcowym etapem naszej wycieczki był rejs statkiem🚢🛳️ po Jeziorze Biskupińskim i przejażdżka kolejką wąskotorową do Żnina. 🚂